Inni są najwyżej

To dla mnie zbyt żałosna sprawa. A ja myślałem, że tutejsi jeżdżą na nietopyrzach! Odwołać oferty nie można, jeżeli wynika to z jej treści lub określono termin przyjęcia. Lekkomyślnie ich nie naprawiaj. A ja myślałem, że tutejsi jeżdżą na nietopyrzach? A ja myślałem, że tutejsi jeżdżą na nietopyrzach. To już sprawa indywidualna każdego z nich. Jeżeli chcesz mieć psa, to musisz być także przygotowany na pchły. I stamtąd znowu będę chciała uciekać. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania! Zdarza się, że przyjeżdżam do malucha, a ten ma łzy w oczach. Teoria ewolucji to kłamstwo. O ile pamiętam, to Filip się buntował od urodzenia. Ja jestem zgodnie z wolą Irakijczyków prezydentem Iraku, i dalej jestem prezydentem, aż do dziś. Szedłem spać trzeźwo, a wstanę pijany. A wszystko przez to, że pisałem prawdę o Jedwabnem, przypominając, że takich incydentów było wtedy na froncie wscho
dnim pełno, ale że tylko Polskę stawia się teraz za to pod pręgierzem. Nie poznasz naprawdę mężczyzny, dopóki się z nim nie rozwiedziesz. Oczekiwałam, że prezydent i politycy PiS będą współpracować ws? Są sklepy, które są droższe ale wtedy transport, dostawa jest gratis! To naprawdę poważna sprawa. Jest prezydentem złym. Strach to przyznanie się do słabości. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami? Minusem tego typu ofert jest to, że na raty możemy kupić np. Myślałem, że to się zdarza tylko dzieciom. Siedzę tu każdego poranka i marzę o wylaniu mojej kawy na wszystkie ulice, żeby wreszcie się obudziły? Czy zna on jakiś przypadek nietolerancji wobec homoseksualisty? Pisze człowiek ambitnie, a tu przychodzi prostak i wszystko rozumie. Tych wszystkich, którzy tak bezkrytycznie chcą tej wojny, proponowałbym, żeby wynająć jeden duży samolot, Ukraińcy mają, zapakować, zaplombować i kupić

Leave a Reply

